Day 2: Reason when & why you started cheering

Jag började på cheerleading i nian. Hade stått i kö jättelänge innan! Jag ville först börja på cheerleading är jag var typ nio år, men jag har en nackskada (inte så jättallvarlig) så mamma lät mig inte. Sen i sexan tjatade jag igen men mamma var fortfarande inte så taggad. Sen när jag var typ 14 så kom jag och en kompis på att nu börjar vi på cheerleading! Det är tack vare bring it on som vi började på det, jag har alltid tyckt att det ser så himla coolt och kul ut! Jag har aldrig ångrat mig att jag började.

Och ett tips om det finns någon där ute som har någon tanke att börja på cheerleading, gör det! Det är aldrig försent! Jag tänkte att jag var för gammal för att börja, men det finns senior nybörjare så då lär man sig grunderna. Och om man verkligen satsar och tycker det är kul så lär man sig snabbt. Så tveka inte på att börja! Man kan gå in på svenska cheerleadingsförbundets hemsida och kolla vilka föreningar som finns :)



Min första cheeruppvisning, jag är framperson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0