Hold on, we make it last

Blev mer shopping än tänkt. Shoppade upp så gott som hela mitt studiebidrag. Fick lite ångest när jag räknade ihop hur mycket allt blev.. Men aja, man lever bara en gång! Som sagt så shoppade jag och Sebbe idag, sen tog vi en promenad i Slussen. Vi hamnade på ett jättemysigt ställe där man såg ut över Stockholm. Där satt vi och pratade ett tag. Sen bjöd Sebbe mig på bio, lite spontant sådär. Vi åkte till sergel och tog en av de första filmerna som gick, "no strings attached". Och det var ett riktigt bra val! Filmen var romantisk, rolig och lite ledsam. En superbra blanding!

Jag och Sebbe behövde verkligen en sånhär dag. Våra liv går inte riktigt ihop eftersom att båda tränar ganska mycket. Så en dag med mycket kvalitetstid behövde vi verkligen!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0