I am who I am because you love me

Klockan är bara nio och jag är redan upp. Varför? Jo för att de gör om ALLA balkonger här hos pappa. Inte bara pappas hus utan alla balkonger i alla lägenheter i alla hus. Och ni vet ju hur mycket det låter när man gör om något ni bara en lägenhet? Inte kul.. Så ska åka över till mamma så att jag får lite sömn i veckan!

Idag ska jag gymma med Matilda! Haha undra hur det kommer gå.. Ingen av oss har gymmat innan, det enda jag har tränat är cheerleading! (Mycket bättre träning än gym btw;). Så vi har ju ingen aning om hur alla maskiner fungerar. Blir spännande. Sen ska jag träffa Elin. Vet inte vad vi hittar på, men hoppas att vi är ute. Är ju så himla skönt väder! Klockan är bara åtta och det är redan 13 grader! Fick iofs ett sms av Sebbe där det stod att i bankog var det 29 grader klockan sex på morgonen... Men aja! Nu blir det här alldeles för långt.

pusshej


Jag och Matilda när vi båda var älvor på maskeraden i höstas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0