I´ll never give up on you

Har haft en asskön dag ute i solen. När jag och Sebbe vaknade gjorde vi en fruktsallad och sen åkte vi till rålis där några från mitt lag och några andra var. Där har vi spenderat hela dagen och det har varit asskönt! Kändes som sommarlov typ. Sen åkte jag och Sebbe hem till mig. Här har vi solat lite till på balkongen och sen bara tagit det lugnt.

Orkar inte att skolan börjar imorgon. Har jätte lovångest! Men nästa lov är sommarlov så det är skönt! Men veckorna innan det kommer vara ett rent helvete. Massor med plugg, och en månad kvar tills tävling så massor med träning också! Men nu ska jag fortsätta titta på BB. Juste, fick presenter av Sebbe som jag ska visa snart!
pusshej





Frukt med smält choklad, mums!





haha böjt ben jag vet, men dte var inte lätt att bygga i converse :(


haha pojkvännerna fick också pröva bygga, och det gick ju ganska bra. Ingen bakperson eller nått!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0