Keep smiling through your pain

Igår efter skolan åkte jag till mormor och morfar och umgicks lite med dem innan träningen. Träningen var superrolig! Vi köttade pyramiden och den är så rolig att bygga! Love it! Fick skjus av Ida till huddinge efter träningen där Sebbe mötte mig. Han hade köpt två paket pringles och bakat kladdkaka till mig, för att han vet att jag inte är direkt på topp just nu. Så himla gulligt av honom! Jag har lätt världens bästa pojkvän!

Idag började jag inte förrän 12.30, så Sebbe tog sovmorgon med mig(a) Vi hade en supermysig morgon innan det var dags att åka till skolan. I skolan hade jag bara en lektion, som var världens mest onödiga lektion. Sen jag kom hem har jag bara degat framför datorn och kollat OC. Var precis ner och köpte pringles (ja jag är pringlesberoende) och ska nu fortsätta mitt OC marathon. Oj vilket långt inlägg det här blev..

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0