When you cry I wipe away all of your tears

Jobbintervjun igår gick bra! Ska provjobba nästa lördag, och om det går bra får jag jobbet! Igår var jag med Sebbe hela dan för båda slutade tidigt. Men jag sov typ bara, var helt sjukt trött igår! Om jag inte hade tvingat mig upp vid typ fyra tiden skulle jag säkert kunnat sova hur länge som helst. Sen träning igår, och den var kul! Vi gjorde typ bara om dansen, men det är kul när vi får vara med och bestämma!

Idag ska jag till stan med min pojkvän. Kolla lite i affärer, det var länge sen så ska bli kul! Är riktigt shoppingsugen. Men blir nog inte så mycket shopping idag för har nästan alla pengar hemma hos mamma.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0