3 days to go!

Slutade ju 11.35 idag, så då åkte jag hem till Sebbe där vi åt kladdkaka och myyste tills det var dags för honom att åka till Sundsvall. Önskar att jag hade kunnat följa med honom, men då hade jag missat sista träningen innan DM och det går ju inte. Sen på lördag åker Sebbi till Åland, så kommer inte träffa honom på läänge:(

Aja, när jag kom hem så kollade jag lite på tv med mami och min lillasyster. Känns som om jag aldrig träffar dem nu för tiden! Vi är typ aldrig hemma samtidigt eller så sover de när jag kommer hem. Ska fortsätta ligga i sängen och kolla på OC som jag har gjort de senaste två timmarna.

pusshej


Tänker på dig min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0