Cheer helg!

Igår var jag ju och solade med Aleks, var kul att träffa henne igen! Kommer kännas konstigt att inte tävla i samma lag som henne imorgon.. Vi solade och sen åt vi lite på 7eleven innan jag var tvungen att åka på träning. Sista träningen, tagga nu tornados!

Idag ska jag kanske sola igen, har inte bestämt mig än om det behövs. Sen ikväll ska Loam, Adjani och kanske Matila (bli helt frisk nu Matilda!!) sova hos mig. Amanda (min tränare) hämtar oss i Älvsjö imorgon och det ligger bara tio minuter från mig. Ikväll kanske vi ska följa med Kalle till hans kompis på schlagerkväll, kul! Fast vi kommer vara tvugna att dra tidigt för vi ska ju upp vid fyra eller fem imorgon. Men nu känner jag att jag bara babblar på. Vet inte hur mycket jag kommer uppdatera i helgen, men vi får väl se:)
pusshej


sist jag tävlade DM

Kommentarer
Postat av: Aleks

Kommer kännas jättekonstigt att inte tävla i samma lag som dig men det känns skönt att vi inte möter varandra iallafall ;) <3

2011-02-05 @ 13:25:29
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0