Igår


Kom hem en medalj och en rosett rikare!

Nu tänkte jag ta och berätta lite om igår. Jag och Loam gick upp halv fem. Åkte till Älvsjö där Amanda plockade upp oss. När vi kom började några sminka sig innan förträningen. Förträningen gick bra, allt satt! Men vi fick ändra lite småsaker, typ för säkerhetskäl. Men det fixade vi. Sen innan själva tävlingen fixade alla sig, åt lunch och hade invigning och så övade vi. Blev massa strul med våra rosetter så vi fick inga:( Sen var dte dags för tävling. För mig gick det ganska bra, jag satte alla mina bygg! Jag gjorde två småmissar, ganska irriiterande för t ex min basker vet jag att jag kan så mycket bättre! Men för hela laget i sig gick det väldigt dåligt, vi missade massa bygg. Bygg som vi ALLTID sätter på träningarna! Och sen det bygget som vi var mest osälra på, det sätter vi! Hur går det ihop? Vi fick 10% avdrag för ett fall, vilket ledde till ett silver. Efter tävlingen fick vi veta att vår ena tränare ska sluta, han vill typ satsa på sitt jobb. Tråkigt:(

Idag är jag ganska besviken, ville visa cheersverige vad vi går för! Vi vet att vi kan så mycket bättre! Så nu ger vi allt så vi är grymma i Malmö! Amanda berättade några planer hon hade, och det kommer bli awsome!
Idag är jag hemma, mår inge bra. Så nu får fler bilder och sånt sen, nu ska jag vila!


Ett brons och ett silver har jag, nu är det bara ett guld som fattas!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni skulle nog ändå inte vunnit ifall ni inte hade fått 10%, dolphins var ju sjuuuukt grymma i år... eller vad tror du?

2011-02-07 @ 13:40:12
Postat av: Anonym

Du kan ju inte säga att ni fick silver för att ni fick 10 procents avdrag? Jag tror Dolphins också fick det.

2011-02-07 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0