Nu är jag riktigt irriterad!

Seriöst, vad är det för fel på folk?! Vad har hänr med sportsmannaanda som är en viktig del inom cheerleading? Jag hoppas verkligen att ni som är skriver kommentarerna är typ nio år, annars är det sjukt pinsamt! Och det kanske aldrig har gått dåligt för erat lag, för då skulle ni veta hur jävla besviken man känner sig! Särskilt när man vet att man kan sååå mycket bättre! Och jag har skrivit att jag vet att det gick dåligt för oss på DM och att Dolphins förtjönade guldet. Så ni behöver inte upplysa mig om det.

Jag tar inte åt mig, jag vet själv att det där inte var vårt bästa och jag är inte alls nöjd med vår insats. Men jag hoppas ni som skriver kommentarerna inte gör det på någon annans blogg, för det finns människor som kan ta åt sig. Från och med nu kommer jag inte godkänna anonyma kommentarer, om ni har någon åsikt skriv ert namn och vilken förening ni är ifrån (så att ni inte bara kommer på ett random namn) så godkänner jag. Eller, kom gärna fram till mig på nästa tävling och säg vad ni tycker:)

Puss puss på er! :)


Kommentarer
Postat av: Aleks

Skit i alla anonyma kommentarer, Inez, ni vet hur grymma ni kan vara så lyssnar inte på nån annan :) <3

2011-02-08 @ 19:03:21
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: hattenhauer

Inez jag tycker ni va jätteduktiga! första året på fortsättning liksom :)

Tänk hur bra ni kommer vara om 4 månader!

2011-02-08 @ 19:39:38
URL: http://hattenhauer.blogg.se/
Postat av: Julia, Twisters

Jag tycker ni var jätteduktiga även fast inte alla bygg stod! Bygg är inte allt vilket många verkar glömma.. Dessutom, hur många kan ärligt säga att deras första cheer tävling gick felfritt? Inte jag i alla fall haha :)

2011-02-08 @ 21:31:12
URL: http://heeyjulie.blogspot.com
Postat av: My

Tråkigt med osportsliga kommentarer... Ett silver är ju något som jag skulle vara sjukt nöjd med ifall man tävlade mot tre andra lag! Jag undrade bara ifall du hade en film från DM på erat program?

2011-02-08 @ 22:44:39
Postat av: Inez

My: någon filmade väl, men vet inte riktigt vem. Och tror inte vi vill lägga ut den haha :P

2011-02-08 @ 22:50:27
URL: http://inezg.blogg.se/
Postat av: Frida

Nej vi vill inte lägga ut haha för det är inget vi är stolta över, skulle hellre lägga ut en omgång från träningen :)

2011-02-08 @ 22:55:45
Postat av: hattenhauer

sv; de e så det ska vara! anonyma dryga kommentarer ska göra en astaggad att visa cheervärlden nåt dom aldrig sett förut!!



haha, tack men jag håller inte riktigt med :)

2011-02-09 @ 07:58:45
URL: http://hattenhauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0