Oh my god I´m so in love!

Är hemma och är sjuk idag igen. Första gången på länge jag gör ingenting i hela två dagar! Och det märks på min kropp, att den inte får mycket vila. Efter tävlingen i Söndags så hade jag ont verkligen överallt! Mamma tycker jag ska vila hela veckan, men det har jag inte tid med. Och så skulle jag bli för rastlös. Nu är iallafall min pojkvän påväg hem till mig för att hålla mig sällskap under hans håltimme(a) mys!

pusshej


älskade show and go <3
fler bilder kommer!


Kommentarer
Postat av: Fellan

Vad hände med ert program? såg ju helt kaos ut ;/ ni som brukar va så duktiga!

2011-02-08 @ 10:48:27
Postat av: Inez

svar: Jag vet inte vad som hände faktiskt! Jag tror nervositeten tog över. Och många stressade sig igenom programmet också. Typ halva laget tävlade för första gången. Önskar verkligen att vi kunde visa vad vi går för! Men nu blev det som det blev

2011-02-08 @ 12:42:33
URL: http://inezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0