svar


Hatar anonyma kommentarer, om man inte kan stå för det man kommenterar ska man inte kommentera alls.. Men kan väl ta och svara ändå, för jag menade inte att avdraget var enda anledningen till att vi fick silver. Det gick verkligen skitdåligt för oss på tävlingen igår, och dolphins hade antagligen vunnit även om vi inte hade fått 10% avdrag. Men, om vi hade satt allt och gjort programmet så bra som vi kan så tror jag inte att det hade vart så självklart att de vann. Vårt program är assnygg, synd att vi inte visade det igår. Nu blev det som det blev, och med tanke på hur dåligt det gick för oss så förtjänar dolphins vinsten. Känns som om det här blev lite osammanhängande men hoppas ni förstår vad jag försöker få fram :)


Kommentarer
Postat av: Ikks

Bra skrivet inez :)

2011-02-07 @ 22:21:11
URL: http://ikrah.tumblr.com
Postat av: Anonym

bygg är inget i fortsättningsklassen, det är hopp & skarphet, så vare sig ni tappar allt eller sätter allt har det ingen stor betydelse

2011-02-08 @ 10:19:08
Postat av: Inez

svar: Inget är det väl inte, men jag vet att bygg inte är allt. Och ganska stor betydelse har det, dte var byggen som gav oss låga poäng. Sen så var inte hoppen de bästa heller, där fick typ massa blackout har jag hört. Men skarpa har jag hört att vi var iallafall!

2011-02-08 @ 12:44:44
URL: http://inezg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha så kul att du tror att ni kunde tagit Dolphins även om ni satte allt, de fick fan 10% avdrag och tog er... Kolla deras armrörelser, dem är sjuka. Plus att de också vinglade lite i byggen och tappade en cradle.. Ändå ägde dem

2011-02-08 @ 13:23:03
Postat av: Inez

Jag menar inte att jag är helt säker på att vi hade vunnit över de, det jag menar är att det inte hade varit lika självklart. Nu i söndags var det ju ingen tvekan att de skulle vinna. Och snälla, stå för vem du är. Vågar du inte stå för dina åsikter ska du inte säga dem!

2011-02-08 @ 14:47:33
URL: http://inezg.blogg.se/
Postat av: HCEare som har sett er på träningar

Om ni hade gjort ert bästa hade ni haft en chans att vinna! Har sett er träna, och efter varje träning utvecklas ni jättemycket! Med tanke på hur många nybörjare ni har så tycker jag att ni har utvecklas sjukt mycket. Om ni fortsätter att utvecklas som ni har gjort den senaste tiden och inte blir för nervösa kommer ni att vara grymma om fyra månader! Ta inte åt er av alla anonyma kommentarer :)

2011-02-08 @ 14:51:26
Postat av: aura

varför måste man ens kommentera så elakt för ?

2011-02-08 @ 17:06:31
Postat av: Vad ska jag säga? Snällis xD

Det är inte värt att kommentera elakt. Det ger er ingen respekt eller något

2011-02-08 @ 19:47:55
Postat av: Matilda

Herregud vem sitter och skriver sådan här anonyma kommentarer ? Jag tycker vi gjorde grymt bra ifrån oss med tanke på att väldigt många i vårat lag började på cheerleading i höstas, då e det inte det lättaste att tävla på forsättningsnivå direkt. Alla har lärt sig väldigt fort och vårt program är jättefint när allt sitter, jag tror de flesta i vårt lag var ganska nervösa vilket resulterade i några fall och andra små fel. Men tycker det är otroligt pinsammt att folk är fega och sitter bakom en dator och skriver elaka kommentarer utan att stå för det!

2011-02-09 @ 15:35:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0