14 Januari 2010

Idag har det varit vi i ett år. Innan 14 Januari 2010 var det du och jag, den dagen blev det vi. Och jag gillar det, jag gillar oss. Vi sitter antagligen på ett flygplan påväg till London nu. Din ettårs present till mig, seriöst så är du den bästa pojkvänen man kan ha! Jag är så himla glad som har dig, du är världens finaste. Du finns alltid här för mig, du får mig alltid att skratta. Och inför dig kan jag gråta, du får mig att känna mig så himla trygg. Trygghet för mig, det är du älskling. Har aldrig litat på någon så mycket som jag litar på dig. Jag älskar att fortfarande när vi träffas så är vi sådär härligt nykära, fast på en ännu bättre nivå. Jag vet inte ens varför jag försöker skriva något som beskriver vad jag känner för dig, för det är omöjligt. Kan väl säga att jag trodde aldrig att jag skulle älska någon såhär mycket när jag är bara 17 år. Jag älskar dig, jag älskar oss. Det här året med dig har varit helt underbart. I've had the time of my life, and I owe it all to you.





Kommentarer
Postat av: Irena Desselberger

Hello, Inez och Sebastian!

Jag älskar er boda twå och ha en underbar tid livet ut,

Mormor

2011-01-15 @ 06:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0