Back to school

Igår var en jättemysig kväll. Jag och Sebbe köpte jättegod pizza som vi åt framför John Tucker must die. Hade massa annat gott också! Sen kollade vi på en annan film innan vi gick och la oss. Fick inte mycket sömn inatt, stackars älsklingen kunde inte sova eftersom att jag blir så himla varm när jag sover.

Imorse var vi tvugna att gå upp ganska tidigt, vi åkte till Sebbes mormor som fyller år. Fick träffa en del av hans släkt, och åt alldeles för mycket tårta och bullar. Måste ha gått upp massor den här helgen så mycket onyttigt jag har ätit! Och nu sitter jag och äter pringles, typ det godaste som finns!!

Imorgon är det skola, döda mig. Jag orkar inte med tidiga mornar, massvis med plugg och alldeles för lite sömn. Men den här veckan har jag sett framemot, på fredag åker jag ju till London!:D Men nu har det här inlägget blivit alldeles för långt.
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0