Drop everything

Sitter i skolan, har håltimme eftersom att jag bara hade en liten grej att fixa på matte kompleteringen. Såg precis att jag fick MVG på rättskunskapsprovet, vilket gör att jag får det i kursbetyg. MVG i båda kurserna vi avslutade nu, inte illa! Efter skolan ska jag hem och plugga lite, sen ska jag sola med Erika innan träningen:)

Alla ni som hatar att läsa om cheerleading i min blogg, kom tillbaks om typ en och en halv vecka. Den här veckan är det cheerleading för hela slanten! Tänker på cheer hela tiden, drömmer till och med om det. Utan att jag tänker på det så går jag igenom programmet i mitt huvud typ hela tiden. Tillochmed när jag försöker somna! Men OM jag är taggad! Det enda jag är rädd för är om jag inte skulle sätta något som jag vet att jag kan, sånt som jag alltid sätter på träningarna. Har hänt mig förrut och det är det mest irriterande som finns! Aja nu blev det här lite väl långt.
pusshej
försöker lägga in en bild men går inte så bra på skolans dator..

Kommentarer
Postat av: tvfriends

snygg header du har! gillar du vänner så kan du se på min blogg ;)

2011-02-01 @ 15:04:56
URL: http://tvfriends.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0