Everything's alright, when you're right here by my side

Som jag sa så känns allt mycket bättre idag! Kom hem två MVGen rikare (varav ett var kursbetyg), fick umgås lite med min pojkvän som alltid får allt att kännas bättre, och när jag kom hem väntade mitt rosa stretchband som jag beställde för ca två veckor sen! Som jag har väntat!:D Så nu ska jag kunna dra den där dumma bowen, har inte mycket kvar och med stretchbandet kommer det gå snabbare:D

Nu ska jag på Cirskus Cirkör med Marzena, mammas kompis. Men har kännt henne hela mitt liv så hon är typ som en moster för mig:) Fick det i julklapp av henne och det ska bli kul! Vi hörs sen när jag kommer hem. Då ska jag försöka hinna ta bilder på allt jag köpte i London också!
pusshej


mitt stretchband!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0