Thoughts

Hade ingen bra träning idag. Var på riktigt dåligt humör när jag kom hem. Självklart ska mamma komma och tjata massa om skolan, att jag har fått två IG:n på prov. Även fast jag har fått fler MVG:n och VG:n än vad jag har haft innan så tittar hon inte på det. Hon börjar tjata om att jag måste planera min tid bättre. Jag planerar min tid så gott jag kan. Jag har mycket för mig hela tiden, och jag har mycket press på mig hela tiden. Cheerleadingen tar väldigt mycket tid, sen utöver det måste jag hinna med plugg, träffa min pojkvän och vänner och hinna umgås lite med familjen. Jobb vill jag ha också för jag klarar inte av att leva på mitt studiebidrag. Oftast älskar jag det, jag älskar att alltid ha något för mig. Men ibland, som nu, så orkar jag inte. Jag känner bara för att skita i allt. Skita i betyger, skita i om jag sätter byggen, skita i att vara en glad flickvän och vän.

Självklart kommer jag inte att göra det, imorgon känns antagligen allt bättre. Då kommer jag se till att få det där MVGet på rättskunskapen, på fredag ska jag vara så bra jag aldrig har varit förrut och jag älskar ju att vara mitt glada jag. Imorgon kommer allt att kännas bättre. Men just nu önskar jag bara att jag kunde få slippa lite press. Jag vet när jag gör fel, och gör mitt bästa för att fixa det. Behöver inte höra andra säga till det till mig. Jag är fakitskt en 17-årig tjej, vi gör också fel ibland.


Kommentarer
Postat av: Erika

snutteee <3

2011-01-20 @ 11:48:02
Postat av: Aleks

Känner precis likadant ibland (även fast jag inte har pojkvän) men man har sina deppdagar, du fixar det :) <2

2011-01-20 @ 19:34:37
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0