Sliten tjej

Inflyttningsfesten hos Kalle var helt grymmt rolig igår! Kom dit med Matilda och kände knappt någon. Men människorna där var så himla rolig, så det gjorde inget. Tanken var att gå hem vid tolv eftersom att jag skulle upp klockan sex. Men eftersom jag hade så kul så stannade jag kvar och dansade tills två. Då kände jag att nu måste jag faktiskt gå hem.

Sov tre och en halvtimme inatt. Jobbade till tolv. Kom hem och sov fram tills halv sju! Haha lagom trött tjej. Nu ska jag städa mitt rum och min toalett Tanken var att tvätta och packa idag också men det orkar jag verkligen inte.

pusshej


Innan Kalles fest åt jag och Sebbe på sushin nedanför mig. De har tydligen Stockholms godaste sushi!






Enda bilden som togs på festen, glömde helt bort att ta kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0