Hemma i Sverige

Nu är jag hemma efter en vecka i Danmark! Har haft en jätteskön vecka. Har gjort allt möjligt; kört go cart, laserdome, varit på minizoo och sett kängurus, myst massor med min pojkvän,  shoppat lite, ätit på restauranger, ätit guff (!), sovit massor, vatit på ett sandberg när dte blåste massor så blev helt täckt av sand, bowlat m.m. Vi hade sol hela veckan men det blåste helt stört mycket så gick varken att sola eller bada. Men har varit en skön vecka och jag har verkligen vilat upp mig.
här får ni lite bilder från Linns kamera, mina bilder lägger jag ut imorgon eftersom att jag är hos pappa nu.

resan började bra, Sebbe vann 1200 kr på en enarmar bandit!



vårt hus



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0