Malmö helgen!

Nu har jag äntligen tid att skriva om helgen. Har haft en jätterolig helg! Roligare än förväntat! Orkar inte dra fredagen för då satt vi bara i bussen hela dan. Varnar för låångt inlägg!

Lördag: Klockan 00.00 hade jag fixat så att hela laget kom till vårat rum eftersom att Erika blev 18 år! Så de kom med ballonger, rosblad och muffin och så fick hon öppna presenter. Sen hela dagen så var vi och hejade på våra juniorer och miniorer. Och så duktiga de va!! Och gud vad vi skrek och hejade! Det slutade med att Icicles kom sjua pga avdrag, Blizzards fick silver (fast jag tycker de förtjänade guld! så grymma!) och Cyclones vann guld och MVP!! Vi var så sjukt stolta! När tävlingen var slut bytte några av oss om och så gick vi till en restauran där vi åt middag för att fira Erika. Och jag och Ikrah lyckades fixa så att de gjorde en glass åt henne! Sen åkte vi tillbaks till hotellet och fixade våra hår inför söndagen.

Söndag: Vi gick upp tiiidigt och åt frukost och sånt. Sen bar det av till tävlingshallen, för det var vår tur att tävla! Förträningen gick jättebra och det gjorde oss astaggade! Hade så himla kul innan tävlingen. Alla var så glada och taggade så vi hade så kul! Cyclones var klack åt oss och de var superfina! Sen blev det vår tur att tävla. Jag hade så himla kul på mattan, har aldrig haft så kul på mattan! Går inte att förklara! Vi satte programmet så gott som perfekt, något litet småfel kanske men vi var så nöjda! Så fort vi var klara började jag böla. Var så himla lycklig. Men samtidigt så ledsen eftersom att jag ska sluta. Det slutade med att vi kom sexa, men jag bryr mig faktiskt inte om placeringen. Att jag hade så kul gjorde det till min bästa tävling och det känns faktiskt som om vi har vunnit guld. Direkt efter tävlingen var det bara att sätta sig på bussen och åka tillbaks till Stockholm. Vårt lag hade 1000 kr kvar från vår matkassa, så ni kan ju gissa om vi handlade godis! Och så åt vi på donken, haha tjockislag! Vi kom hem typ två på natten, jag fick skjus av Ida till Sebbe där jag somnade i hans famn. Då hade jag varit vaken i typ 21 timmar.

Ja där har ni helgen. Går inte beskriva hur den har varit, men har försökt. Och här har ni en liten del av alla bilder som togs under helgen! Video på oss lägger jag ut i ett annat inlägg imorgon.












Vår fina klack!







godiiiis!


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ska du sluta ? ska börja sen igen i HCE senare eller ska du sluta helt ?

2011-06-07 @ 18:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0