Rolling in the deep

Känner verkligen att jag är tillbaks till verkligheten efter helgen i Malmö. Sitter och pluggar massa spanska, men det går inge bra. Har verkligen ingen motivation kvar. Inte för att jag någonsin har haft motivation för spankska men ändå.. En vecka kvar bara! Och efter det här spanska prover är jag klar med allt!

Idag var jag bara i skolan i tio minuter, väldigt ovärt. Ikväll är första onsdagen på typ ett år som jag inte har någon träning. Känns konstigt att ha en hel onsdagskväll ledig, men skönt är det! Aja ska fortsätta plugga spanska så att jag får g i det dumma språket!
pusshej


På söndag gör vi sista saken som Tornados 10/11!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0