Varför jag ska sluta

Har fått kommentarer som undrar varför jag ska sluta. Så istället för att svara på kommentarerna var för sig så kan jag lika gärna skriva det här. Min största anledning till att jag slutar är att tiden inte räcker till. Och nästa år måste jag verkligen prioritera skolan så att jag kommer in på en högskola här i Stockholm för jag vill inte flytta. Sen så har jag varit så himla stressad det här året, håller på att få magsår och det vill jag verkligen inte få!

Problemet med mig är att jag vill ha tid för allt, men det går inte. Jag har försökt komma på ett sätt så att jag får tid för allt nästa år, men kommer inte på någon lösning. Så jag har kommit fram till att enda lösningen är att sluta. Och tro mig, jag är jätteledsen över det.

Sen så frågade någon om jag ska börja i HCE om jag börjar igen. Och det vet jag inte, om jag börjar igen får jag se vart jag börjar. Jag trivdes både i dynamites och i HCE så om jag skulle börja igen så får jag väl se vart jag kommer in.

Hoppas ni som undrar är nöjda med svaret. Nu ska jag ut och äta jordgubbar med Cornelia!
pusshej

Kommentarer
Postat av: hattenhauer

åh tack! De va viss skillnad i programsvårighet mellan oss och twisters men dom utförde sitt antagligen bättre än vi :) Nybörjare får tyvärr inga poäng för svårigheten...

2011-06-07 @ 21:17:58
URL: http://hattenhauer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0