110918

Igår firades som sagt Sebbe. Det bjöds på god mat, tårta och champange! Eftersom att jag hade varit uppe sen klockan sex på morgonen så somnade jag typ så fort jag och Sebbe la oss i sängen. Idag när vi vaknade låg vi kvar ett bra tag i sängen innan vi tog oss upp och åkte till mormor och morfar. När Sebbes mamma skulle plocka upp Sebbe så bjöd mormor in henne på fika. Sedan kom även pappa. Sebbes mamma hade inte träffat någon av dem innan så det var spännande! Nu här hemma var tanken att plugga, men är alldeles för trött för det! Aja, nu är den här helgen slut. Men jag är inte deppig för det, för veckan som kommer har jag längtat efter riktigt länge!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0