Sometimes it lasts in love, but sometimes it hurts instead

Så var ännu en helg över och imorgon är det skola. Känns inte så jättefarligt faktiskt, för nu är det en helg mindre tills det är min helg! Igår gjorde jag så gott som ingenting, mådde inte särskilt bra. Idag hade jag en heldag med min lillebror, Sebbe och Hampus var också med. Vi åkte först till spårvägsmuseet, sen åt vi på donken och sen åkte vi till naturhistoriska. Min lillebror växer så snabbt, jag hänger inte med! Men nu ska jag nog ta och läsa lite och sen sova.

pusshej


min bebiiis, som inte är en bebis längre..


Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha, ååh jag minns natten han föddes! Farmors chokladbollar eller hur det var :)

2011-09-09 @ 18:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0