Årsresumé del 2, sommaren!

Nu kommer del 2, sommaren. Shiit vet inte vart jag ska börja...

Juni
Juni började med slutet av grundskolan och allt vad det innebär; bal, åland och avslutning. Avsluningen var assorglig. Men nu när jag tänker på det så var jag ändå klar med grundskolan, skulle inte orkat mer. Några dagar efter avslutningen åkte jag till Italien på konfirmationsresa, och det var helt klart ett minne för livet! Visst var det jobbigt att behöva gå hela dagarna i värmen, men lärde känna massa underbara människor! Fattar inte att vi hade setts en gång i månaden i två år och ändå lärde vi inte känna varandra bra förrän Italien? Men om Italien kan ni läsa http://inezg.blogg.se/2009/june/italien-dag-1-2.html#comment, http://inezg.blogg.se/2009/june/italien-dag-34.html#comment och http://inezg.blogg.se/2009/june/italien-dag-56.html#comment. Resten av Juni bestod av shopping, bad och mysiga sommarkvällar. Blev tillsammans med Peter.

   

Juli

I början av juli minns jag att jag spenderade mycket tid på mälarhöjdsbadet. Mycket sol och bad. Åkte till Göteborg, gick på liseberg. Sen var jag hemma en vecka innan jag åkte till Polen och var där resten av Juli. Var med kusinerna dagarna i ändan och spenderade kvällarna/nätterna ute på farmors terass och tittade på stjärnorna, det är helt klart det mysigaste som finns, farmors terass på natten! I slutet av Juli började jag längta hem lite smått.
  

Augusti

I Augusti var jag fortfarane i Polen de två första veckorna. Fast då åkte vi iväg till ett jättemysigt ställer med mina kusiner. Det var jättemysigt att bara bada hela dagarna och sen på kvällarna umgås med kusinerna i vår stuga. Massa pokerspel och musik på hög volym bestod kvällarna av! Haha kommer ihåg att vi alltid skulle vakta min lillebror, men vi satte på madagaskar på den bärbara dvden, gav honom hörlurar och godis och då var han tyst i några timmar ;) Men i slutet längtade jag hem jättemycket! Jag överaskade alla med att komma hem en dag tidigare än planerat, så jag hann precis till the voice :D The voice var så himla kul! Den känslan, att stå där mitt i och vara med personer jag har saknar asmycket och knappt pratat med i en månad. Började gymnasiet i Augusti, träffade min blivande bästis Sebbe och sommaren tog slut, och samtidigt som sommaren tog slut så tog det slut mellan mig och Peter.

    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0